Kamil Bolek oraz Piotr Bombol odchodzą z LTTM. Grupa powołuje executive committee
Z Grupą LTTM zajmująca się influencer marketingiem żegnają się odpowiedzialny za marketing Kamil Bolek oraz Piotr Bombol, CSO Gameset. Firma powoła właśnie nową strukturę zarządczą - executive committee (zarząd operacyjny).
Kamil Bolek (CMO) oraz Piotr Bombol (CSO Gameset) zasiadali w zarządzie LTTM. Obaj związani z grupą od momentu jej stworzenia w 2019 roku.
Kamil Bolek pracował w należącej obecnie do grupy LTTM spółce LifeTube od 2014 roku. Najpierw jako strategic planner, następnie PR & brand manager. W 2016 roku objął stanowisko head of communication platformy indaHash, po czym w 2017 powrócił do LifeTube jako CMO i członek zarządu. Po połączeniu spółek TalentMedia, Gameset i LifeTube w grupę LTTM, odpowiadał za jej komunikację i wizerunek wszystkich marek spółki. W 2020 roku przejął dodatkowo odpowiedzialność za monetyzację sieci partnerskiej, przychody AdSense i rozwój nowych usług dla influencerów, raportował do niego head of network management – Marcin Pyć.
Piotr Bombol jest jednym z założycieli agencji gaming marketingowej Gameset, która powstała w 2017 roku. Od momentu fuzji z LTTM w 2020 roku zasiadał w zarządzie Grupy oraz pełnił funkcję chief strategy officer w Gameset. Od tamtego czasu Bombol jest również udziałowcem w LTTM.
LTTM zmienia strukturę zarządzania
Executive committee LTTM tworzą czołowi liderzy i liderki organizacji: Martyna Adamus (talents management director), Magda Talma (sales director), Marcin Pyć (head of network management), Sylwia Kowalska-Haupka (finance director), Olga Podzińska (HR business partner) oraz Michał Dębski (international development director).
- Mamy ambitne plany dotyczące wzrostu tego biznesu w kolejnych latach. Chcemy, aby najważniejsze decyzje operacyjne zapadały w gronie osób, które od lat stanowią o jego sile – dlatego unowocześniamy strukturę zarządczą spółki. W najbliższym czasie będziemy chcieli jeszcze bardziej wzmocnić kompetencje tego gremium - mówi Marcin Jeziorski, partner w Mediacap, sprawujący nadzór właścicielski nad LTTM.
Pod koniec ubiegłego roku ze stanowiska prezesa LTTM zrezygnował Paweł Stano.
Grupa LTTM powstała jako zwieńczenie serii przejęć zrealizowanych przez Mediacap w segmencie influencer marketingu. Wiosną 2017 roku holding zainwestował 2,8 mln zł plus premie w pakiet kontrolny agencji TalentMedia, potem kupował jej kolejne pakiety. Natomiast TalentMedia w 2017 roku kupiła agencję Gamellon, a rok później - Gameset, obie wchłonęła do swojej struktury.
Agencja LTTM i jej spółka zależna LifeTube w 2022 r. osiągnęły łącznie wzrost przychodów o 38,3 proc. do 85,5 mln zł i 3,16 mln zł zysku netto. Na dywidendy przeznaczyły 3,2 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Kamil Bolek oraz Piotr Bombol odchodzą z LTTM. Grupa powołuje executive committee
executive committee (zarząd operacyjny) czyli po polsku: poprzednia struktura nie działała, więc zamienimy się co 3 krzesło i zmienimy nazwę.
I teraz pytanie: jeśli ze spółki odchodzą ludzie, którzy przeprowadzali proces integracji w grupie i w tym czasie spółka była dochodowa, rosnąć w przychodach, to co takiego mogło się wydarzyć? Hm?