Kamikaze wygrała przetarg na obsługę marki Vitaflo
Agencja Kamikaze wygrała przetarg Nestlé Polska na obsługę marki Vitaflo w digitalu. Zadaniem agencji jest m.in. stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji tego brandu.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/VITAFLO655.jpg)
Kamikaze rozpoczyna obsługę brandu Vitaflo, po wygranym przetargu (jego szczegółów nie ujawniono), zorganizowanym przez Nestlé Polska. Umowa pomiędzy firmami została podpisana bezterminowo.
Zakres współpracy obejmuje stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji marki Vitaflo w digitalu oraz wypracowanie nowej linii wizualnej wraz z logotypem.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Agencja Kamikaze w ramach działań prowadzi kanały social media: facebook oraz instagram, jak również przeprowadza tam działania dodatkowe jak konkursy, aktywacje.
Kamikaze zajmie się też kampaniami sezonowymi, sesjami foto/video oraz odświeżeniem strony www wraz z nowym contentem.
Dołącz do dyskusji: Kamikaze wygrała przetarg na obsługę marki Vitaflo