Kalendarz fotoreporterów na 2014 rok z „Gazetą Wyborczą”
W poniedziałek 30 grudnia br. razem z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukaże się kalendarz na 2014 rok zawierający wybrane zdjęcia fotoreporterów dziennika. Dodany zostanie do całego nakładu „GW”.
Ukazanie się „Gazety Wyborczej” z kalendarzem wspiera akcja reklamowa w stacjach telewizyjnych i dzienniku „Metro”, a także autopromocja. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink.
Zdjęcia wykonane m.in. przez fotoreporterów „Gazety Wyborczej” można oglądać też na stronie internetowej wyborcza.pl/duzykadr.
Z danych ZKDP wynika, że w październiku br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 184 019 egz. (zobacz szczegółowe dane).
Dołącz do dyskusji: Kalendarz fotoreporterów na 2014 rok z „Gazetą Wyborczą”