Kakto w kampanii „My się znamy!” promuje sklepy RTV i AGD
Ruszyła wielokanałowa kampania promującą sieć lokalnych sklepów RTV i AGD – Kakto. Pod hasłem „My się znamy!” przedstawiony został nowy wizerunek marki. Działania realizuje agencja Wills Integrated.
Podstawą kampanii stała się obserwacja dotycząca zmęczenia konsumentów anonimowością i bezosobowością obsługi w dużych sieciach handlowych. Firma powołuje się na badania, które pokazują, że nie wszyscy chętnie przerzucili się na zakupy online, część korzysta z oferty niewielkich sklepów. Dlatego w nowej kampanii marka Kakto pokazuje, że jest rozwiązaniem zarówno dla tych, którzy komfort zakupów odnajdują w sieci, jak i dla tych, którzy wolą porozmawiać, zobaczyć lub dotknąć produkt przed zakupem.
Osią narracji jest naturalność międzyludzkich relacji i idąca z nimi w parze wiedza o potrzebach. Aby przekaz był autentyczny, do udziału w kampanii zostali zaproszeni właściciele sklepów lokalnych Kakto. Przedstawiając codzienne spotkania w lokalnych sklepach, marka przypomina, że klient to nie numer paragonu, a wiedza o jego potrzebach nie jest efektem pracy internetowych botów.
Kampanię dla marki Kakto realizuje agencja Wills Integrated.
Współpraca rozpoczęła się od opracowania nowego pozycjonowania i strategii. Obecnie wdrażane są działania wizerunkowe, wspierające sprzedaż oraz komunikację wewnętrzną.
Za projekt odpowiedzialni są Katarzyna Banaś i Artur Chojnacki z zespołu Bartosza Kowalczyka.
Dołącz do dyskusji: Kakto w kampanii „My się znamy!” promuje sklepy RTV i AGD