Kabaretowe „Tylko dla dorosłych” w TVP2 ogląda 1,1 mln osób
Nadawany w piątki na żywo nowy program kabaretowy TVP2 „Dzięki Bogu już weekend” śledzi średnio 2,1 mln widzów, zaś emitowane tuż po nim „Tylko dla dorosłych” ogląda o milion widzów mniej. Oba programy dają stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego.
Cykl „Dzięki Bogu już weekend” emitowany jest w piątki o 21.45 począwszy od 1 marca br. Po trzech wydaniach tego widowiska, jego średnia oglądalność wynosi 2,12 mln osób przy udziale na poziomie 16,75 proc. w grupie 4+ i 16,85 proc. w grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Kabaretowy program zapewnia stacji pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów. Dwójka wyprzedza TVN, który nadaje w tym czasie filmy, a jego udział wynosi 14,69 proc., a także TVP1 (filmy, 11,07 proc.) i Polsat (również filmy, 9,68 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVP2 zajmuje drugie miejsce za TVN.
Widownia „Dzięki Bogu już weekend” na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP2 – Dzięki Bogu… | 2 122 577 | 16,75% | 16,85% |
TVN | 1 860 998 | 14,69% | 21,01% |
TVP1 | 1 403 214 | 11,07% | 10,54% |
Polsat | 1 226 089 | 9,68% | 11,95% |
W „Dzięki Bogu już weekend” występują popularne kabarety, które proponują premierowe skecze, monologi i piosenki oraz komentują wydarzenia mijającego tygodnia. Tuż po tym programie, ok. 23.05, z tego samego studia nadawany jest cykl „Tylko dla dorosłych”. Prezentowane w nim są bardziej frywolne żarty. Jego trzy pierwsze odcinki śledziło 1,08 mln osób, a udział TVP2 w czasie jego emisji wyniósł 11,67 proc. i 11,54 proc.
To właśnie w drugim wydaniu „Tylko dla dorosłych” kabaret Limo żartował z papieża i „staruszek-terrorystek”. Po tym odcinku skargę na program do KRRiT złożyło Prawo i Sprawiedliwość (więcej na ten temat). A z danych telemetrycznych wynika, że obejrzało go 950 tys. widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 10,67 proc. i 11,70 proc.
Kabaret Limo / fot. I.Sobieszczuk/TVP
W paśmie nadawania „Tylko dla dorosłych” TVP2 także jest liderem rynku przed TVN (11,26 proc.), Polsatem (10,77 proc.) i TVP1 (8,05 proc.), a wszystkie te stacje emitują w tym czasie filmy. Natomiast w grupie komercyjnej TVP2 jest trzecia za TVN i Polsatem.
Oglądalność „Tylko dla dorosłych” na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP2 – Tylko dla... | 1 078 153 | 11,67% | 11,54% |
TVN | 1 040 356 | 11,26% | 14,78% |
Polsat | 995 647 | 10,77% | 13,09% |
TVP1 | 744 227 | 8,05% | 7,91% |
Dołącz do dyskusji: Kabaretowe „Tylko dla dorosłych” w TVP2 ogląda 1,1 mln osób