„Kabaret na żywo” w nowym paśmie stracił 550 tys. widzów. 38,08 mln zł z reklam
Trzeci sezon „Kabaretu na żywo” oglądało średnio 1,76 mln osób, o 550 tys. widzów mniej niż przed rokiem kiedy program rozpoczynał się godzinę wcześniej. Polsat w czasie emisji formatu był wiceliderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 38,08 mln zł.
„Kabaret na żywo 3” na antenie Polsatu pokazywany był w niedziele o godz. 21.05, w okresie od 17 września do 19 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków właśnie zakończonej edycji programu wyniosła 1,76 mln osób, co przełożyło się na 13,44 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów miał odcinek programu z 8 października br., który śledziło 2,11 mln osób.
Dla porównania, całą premierową edycję „Kabaretu na żywo” pokazywaną jesienią ub.r. w niedziele o godz. 20.00 śledziło 2,31 mln osób, co przełożyło się na 14,02 proc. udziału w 4+, 14,32 proc. w 16-49 oraz 14,94 proc. w 16-59. Oznacza, że kabaretowy program stracił 250 tys. oglądających.
Polsat w paśmie nadawania „Kabaretu na żywo 3” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 16,08 proc., nadająca w tym czasie reality-show „Rolnik szuka żony” i filmy fabularne (raz relacjonowano 54. KFPP). Trzeci był TVN (9,59 proc.; reality-show „MasterChef” i filmy), a czwarta - TVP2 (3,90 proc.; gł. filmy, raz pokazano „The Voice of Poland”).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Wpływy reklamowe wokół 10 premierowych odcinków show wyniosły 38,08 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat. Program realizowany jest z udziałem publiczności i nadawany live. Gospodarzem i prowadzącym każdego odcinka jest inny kabaret.
Dołącz do dyskusji: „Kabaret na żywo” w nowym paśmie stracił 550 tys. widzów. 38,08 mln zł z reklam
a z kogo maja się śmiać jak nie z szyszki i im podobnych pacjentów psychiatryka?
p.s. celowo z małej i i mały nimi pomiata :)
Często się śmiejesz z pacjentów psychiatryka? Czy do kompletu lubisz też sobie robić jaja z kaleków i bić napotkane na ulicy dzieci?