SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

K2 wprowadza internetowy bot dla branży bankowej

Agencja K2 stworzyła „K2 Bank” - interfejs konwersacyjny oparty o wykorzystanie inteligentnego bota (BankBota). „K2 Bank” rozumie polecenia w języku naturalnym, jest proaktywny, umożliwia zarządzanie finansami z różnych banków oraz integruje się z systemami zewnętrznymi.

„K2 Bank” to interfejs konwersacyjny, który rozumie ludzką mowę i wydawane mu polecenia. Za jego pomocą można w błyskawiczny sposób dokonać przelewu, sprawdzić swoje wydatki w różnych kategoriach, otworzyć konto, lokatę, a nawet unieważnić kartę kredytową. Dodatkowo „K2 Bank” przypomina o terminach płatności, informuje o przekroczonym budżecie miesięcznym, czy podpowiada produkty finansowe odpowiadające potrzebom użytkownika.

Stworzony przez K2 interfejs konwersacyjny umożliwia zarządzanie finansami z rożnych banków. Jest to możliwe, dzięki przyjętej w 2015 roku dyrektywie unijnej PSD2, która nakłada na banki obowiązek wprowadzenia otwartego API dla podmiotów trzecich. „K2 Bank” może się też integrować z systemami zewnętrznymi m.in. e-commerce, umożliwiając natychmiastowe płatności, czy z porównywarkami cen.

- Od ponad roku przyglądamy się interfejsom konwersacyjnym tworzonym na świecie. Zaprojektowanie użytecznego interfejsu chatbota dla bankowości okazało się sprawą, która ze względu na bardzo dużą liczbę możliwych scenariuszy, wcale nie jest prosta. - mówi Maciej Lipiec, user experience director w K2. - „K2 Bank” jest wizją przyszłości w bankowości, ale tak naprawdę, jest ona gotowa do wdrożenia przez K2 dla klientów z sektora bankowego już dziś. Rozwiązania oparte o chatboty, podobne do BankBota, mogą znaleźć zastosowanie także w sklepach internetowych, ubezpieczeniach, opiece medycznej, telekomach, branży travel i wielu innych - wylicza.

„K2 Bank” wykorzystuje technologie sztucznej inteligencji, przetwarzania języka naturalnego i wyszukiwania semantycznego, opierając się na rozwiązaniach firmy Stanusch Technologies, która jest partnerem technologicznym K2.

  • Więcej informacji:
  • K2
  • Bot

Dołącz do dyskusji: K2 wprowadza internetowy bot dla branży bankowej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tom
Polska jeszcze na to nie gotowa. Inne rynki pewnie już tak. Powodzenia!
0 0
odpowiedź
User
Janusz
Haha, nikomu niepotrzebny bajer... chyba nie macie pojęcia jakie funkcjonalności są potrzebne firmom w zakresie bankowości internetowej... Ciekawe ile kasy K2 znów utopi na tym projekcie?
0 0
odpowiedź