K2 Internet organizuje seminarium
K2 Internet, wiodąca agencja interaktywna na rynku, organizuje dla szefów marketingu i PR na bezpłatne seminarium "CMS - modny skrót czy racjonalna inwestycja". Seminarium odbędzie się 3 grudnia w warszawskim hotelu Jan III Sobieski.
Seminarium przeznaczone jest dla szefów działów marketingu i public relations dużych przedsiębiorstw oraz dla innych osób podejmujących strategiczne decyzje związane z obecnością firmy w internecie. Zapraszamy również dziennikarzy i przedstawicieli mediów specjalizujących się w tematyce internetowej.
Celem seminarium jest przekazanie uczestnikom wiedzy pozwalającej na podejmowanie racjonalnych decyzji dotyczących ewentualnego oparcia serwisu WWW na systemie CMS oraz wyboru najlepszego systemu dla swoich potrzeb.
W ramach seminarium przewidziano:
Seminarium prowadzić będą eksperci K2 Internet S.A. Jako główny prelegent wystąpi Tymoteusz Chmielewski, Dyrektor Rozwoju K2. Jest on absolwentem Wydziału Zarządzania AE w Katowicach i od 6 lat zajmuje się realizacją projektów internetowych w dziedzinie technologii mobilnych dla największych polskich i zagranicznych firm. W latach 1997-02 był Dyrektorem Zarządzającym w Internet Contact, a w latach 2002-03 - Dyrektorem ds. Nowych Technologii w NCF Group. Od połowy 2003 roku odpowiada za technologiczny rozwój K2 Internet SA
Seminarium odbędzie się 3 grudnia b.r. w hotelu Jan III Sobieski. Udział w seminarium jest bezpłatny, a liczba miejsc - ograniczona. Szczegóły oraz zapisy na stronie www.k2.pl/seminarium.
Dołącz do dyskusji: K2 Internet organizuje seminarium