K2 dla ORLEN TEAM
Agencja K2 Internet S.A. we współpracy z agencją Codex Media zaprojektowała i wykonała serwis internetowy zespołu rajdowego Orlen Team.
Serwis powstał w rekordowym czasie 3 tygodni, w przededniu rozpoczęcia 25 edycji rajdu Paryż-Dakar, dla którego została przygotowana specjalna sekcja zawierająca bieżące informacje z przebiegu rajdu. Zamieszczone są tam relacje ze wszystkich etapów, krótkie doniesienia o wydarzeniach oraz duża kolekcja zdjęć i filmów z rajdu. Dużym wydarzeniem był czat z zawodnikami z załogi Orlen Team bezpośrednio po ich przylocie z Afryki, który odbył się 21 stycznia w siedzibie K2. Internauci przez ponad godzinę zadawali pytania zawodnikom, którzy opowiadali o warunkach i wydarzeniach rajdu Paryż-Dakar 2003 i planach na najbliższy okres.
- Serwis Orlenteam to, w naszej opinii, bardzo udany pomysł na dodatkowe wykorzystanie sponsoringu sportowego. Sam sponsoring tego typu, ma w założeniach spowodować, iż wartości jakie jesteśmy skłonni przypisać bohaterom sportowych zmagań - w tym wypadku biorących udział w skrajnie trudnym rajdzie samochodowym - "przechodzą" na sama markę. Serwis www oraz kampania w mediach on-line wspomagały komunikację w mediach tradycyjnych dając takie unikalne wartości jak chat, szybką informację o samym przebiegu rajdu itp. - informuje nadawca.
Dołącz do dyskusji: K2 dla ORLEN TEAM