SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Just dla Banku BPH "Pożyczka od ręki"

Ruszyła tegoroczna edycja telewizyjnej kampanii reklamowej "Pożyczka od ręki" Banku BPH

Strategia komunikacji wraz z konceptem kreatywnym została opracowana i zrealizowana przez agencję reklamową Just. Pierwsza edycja "Pożyczki od ręki" została zrealizowana w ubiegłym roku i spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Just pracuje dla Banku BPH od 2003 roku. W tym czasie przeprowadzono skuteczną kampanię rebrandingową, a Bank pod nową nazwą Bank BPH umocnił swoją pozycję na rynku.

Znajomość nowej marki szybko osiągnęła poziom 18%, co stanowi o 5% więcej niż poziom rozpoznawalności obu Banków przed połączeniem, a zysk brutto Banku za 2004 rok przekroczył 1 mld. Sprzedaż kredytów mieszkaniowych, wsparta dwiema silnymi kampaniami, wzrosła o 15,5% i spowodowała umocnienie Banku BPH na drugiej pozycji w tej kategorii. Wartość udzielonych pożyczek hipotecznych wzrosła o 48%. Dzięki prowadzonemu aktywnie cross selingowi, również liczba rachunków bieżących wzrosła o 10%. Spektakularnym sukcesem była kampania kart kredytowych, po której nastąpił wzrost liczby wydanych kart z 97 do 258 tysięcy! Pełnym sukcesem zakończyło się również wsparte kampanią prasową oraz eventami, wprowadzenie na rynek systemu bankowości internetowej Businessnet. Współpraca między Bankiem BPH i Just została w 2005 roku przedłużona - czytamy w komunikacie nadawcy.

Dołącz do dyskusji: Just dla Banku BPH "Pożyczka od ręki"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nfry
zobacz tutaj:

http://szybkapozyczka.blogspot.com
odpowiedź