Start „Top model” w nowym paśmie z 650 tys. widzów
Pokazany w sobotę wieczorem w TVN pierwszy odcinek 12. sezonu show „Top model” oglądało średnio 647 tys. osób. Jest to o 74 tys. widzów mniej niż otwarcie nadawanej przed rokiem 11. odsłony programu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
W sobotę, 2 września br. o godz. 20.00 TVN pokazał pierwszy odcinek 12. edycji reality-show „Top model”. Średnia widownia jego emisji wyniosła 647 tys. osób. Przełożyło się to na 5,97 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę odcinek śledziło 1,98 mln osób w grupie 4+.
Dla porównania, otwarcie „Top model 11” nadane w analogicznym okresie rok wcześniej (ale w innym pasmie - w środę, 7 września ub.r. o godz. 21.30) śledziło o 74 tys. osób więcej. Było to 721 tys. widzów, co dało stacji odpowiednio 8,97 proc., 13,23 proc. i 11,13 proc. udziału.
Dotychczas sobotni prime-time należał do „Mam talent!”
Show „Top model” zadebiutowało w TVN wiosną 2010 roku. Program z udziałem modelek i modelów amatorów powstaje na licencji formatu „America’s Next Top Model”. Za stołem jurorskim 12. edycji reality-show ponownie zasiedli: Joanna Krupa, Katarzyna Sokołowska, Dawid Woliński i Marcin Tyszka, natomiast Michał Piróg pomaga uczestnikom w kulisach.
Premierowe odcinki „Top model 12” można oglądać w TVN w soboty o godz. 20.00. To nowe pasmo emisji reality-show, który w poprzednich latach nadawany był zwykle w środy o 21.30. Niektóre edycje TVN pokazywał też w poniedziałki lub wtorki o tej samej porze.
„Top model” w ramówce TVN w sobotnim prime-time względem lat ubiegłych zastąpił „Mam talent!”. Stacja jesienią br. nie emituje programu, ale niewykluczone że „Mam talent!” powróci w kolejnych ramówkach.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: Start „Top model” w nowym paśmie z 650 tys. widzów