Jurek Owsiak razem z Markiem Kondratem i gwiazdami sportu wysyłają „Wiadomość w słoju” dla WOŚP
Jurek Owsiak zaprosił do udziału w akcji „Wiadomość w słoju” Otylię Jędrzejczak, Kamila Stocha, Bartosza Kurka oraz Marka Kondrata. To kolejna aktywność wspierająca Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Słoje z autografami i pamiątkami od gwiazd trafią na licytacje na rzecz Orkiestry, która gra w tym roku dla specjalistycznych szpitali dziecięcych.
Inicjatywna "Wiadomości w słoju" została zapoczątkowana przez Jurka Owsiaka w ubiegłym roku, wspólnie z organizacją Friends of Glass Polska. Na licytację poszły szklane słoje z podpisem szefa WOŚP oraz jednym osobistym przedmiotem. Czymś, co - zgodnie z ideą „Wiadomości w słoju” – jest bliskie i charakterystyczne.
Znani i lubiani zostawiają "Wiadomości w słoju"
W tym roku o przygotowanie swojego słoja poproszono Otylię Jędrzejczak, Kamila Stocha, Bartka Kurka i Marka Kondrata. Każda z tych postaci nie tylko się na nim podpisała, ale też umieściła swoje osobiste przedmioty.
Otylia Jędrzejczak przekazała m.in. koszulkę z podpisami medalistek olimpijskich – swoim, a także Oktawii Nowackiej i Julii Michalskiej oraz dwukrotnej mistrzyni Europy Justyny Święty-Ersenic. Trzykrotny mistrz olimpijski Kamil Stoch umieścił w słoju swoje gogle z autografem. Koszulkę meczową z autografem zamieścił w słoju najlepszy polski sportowiec 2018 roku i mistrz świata Bartek Kurek. Natomiast Marek Kondrat włożył do słoja zdjęcie swojego miejsca na ziemi z dedykacją.
W słoju znajduje się też kilka innych niespodzianek, a pozna je i otrzyma na własność wyłącznie osoba, która słój wylicytuje na stronie Charytatywni Allegro.
- Jesteśmy zaszczyceni, że znów możemy grać dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i to z tak wyjątkowymi osobami, które umieściły w naszym szklanym słoju swoją wiadomość. Cieszymy się, że Jurkowi Owsiakowi spodobał się nasz pomysł i zgodził się z nami go współtworzyć - informuje Barbara Maciałczyk, marketing manager w Ardagh Group, reprezentująca Friends of Glass w Polsce.
Na potrzeby akcji powstało 60 unikatowych słojów o pojemności 4,250 litra ze specjalnie wygrawerowanym logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wszystkie przygotowała huta szkła Ardagh Glass w Gostyniu.
Aukcja trwa do 14 stycznia, a cały dochód przeznaczony jest na tegoroczny cel Orkiestry, czyli zakup sprzętu dla specjalistycznych szpitali dziecięcych.
Głównym partnerem finałów WOŚP od trzech lat jest Grupa TVN, relacje z nadchodzącego finału będą pokazywane w TVN, TVN24 i TTV.
Dołącz do dyskusji: Jurek Owsiak razem z Markiem Kondratem i gwiazdami sportu wysyłają „Wiadomość w słoju” dla WOŚP