Niespodziewany gość w świątecznej reklamie John Lewis & Partners (wideo)
Pod hasłem "Unexpected Guest" ruszyła świąteczna kampania reklamowa brytyjskiej sieci domów handlowych John Lewis & Partners.
Bohaterem spotu "Unexpected Guest" jest nastolatek Nathan, który pewnego dnia odkrywa w lesie przybyszkę z odległej planety, tytułowego "niespodziewanego gościa". Stopniowo się poznają, zbliżają do siebie i w końcu - zakochują w sobie. Chłopak uczy Skye, bo tak ma na imię przybyszka, świątecznych tradycji i zwyczajów. Niestety kosmitka musi opuścić Ziemię. Nathanowi udaje się ofiarować Skye ostatni prezent - świecący sweter, który symbolizuje ich uczucie.
Motywem muzycznym użytym w reklamie John Lewis & Partners jest "Together in Electric Dreams" w wykonaniu Loli Young.
Reklama w brytyjskiej telewizji została premierowo wyemitowana 4 listopada na kanale ITV podczas rozdania nagród Pride of Britain. Oprócz telewizji, będzie pokazywana w kinach, serwisach VoD i w mediach społecznościowych.
Po raz pierwszy członkowie programu lojalnościowego My John Lewis otrzymają ekskluzywny dostęp w aplikacji i na stronie internetowej do funkcji 'Unexpected Guest: The Experience", dzięki której będą mogli wcielić się w postać Nathana i odkrywać świat reklamy jego oczami. Oprócz tego będą mogli obejrzeć reklamę w rozszerzonej rzeczywistości (VR) i podczas projekcji wygrywać nagrody dla dzieci (zabawki itp.).
Kampanię przygotowała agencja Adam & Eve/DDB.
Świąteczne reklamy John Lewis & Partners
W ubiegłym roku życzliwość do innych była motywem przewodnim reklamy słynnych brytyjskich domów towarowych. W reklamie widać było małe, miłe, bezinteresowne gesty wywołujące uśmiech na twarzach i autentyczne poczucie wspólnoty. W klipie animację pomieszano z ujęciami z kamery.
Dołącz do dyskusji: Niespodziewany gość w świątecznej reklamie John Lewis & Partners (wideo)