SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Niespodziewany gość w świątecznej reklamie John Lewis & Partners (wideo)

Pod hasłem "Unexpected Guest" ruszyła świąteczna kampania reklamowa brytyjskiej sieci domów handlowych John Lewis & Partners.

Bohaterem spotu "Unexpected Guest" jest nastolatek Nathan, który pewnego dnia odkrywa w lesie przybyszkę z odległej planety, tytułowego "niespodziewanego gościa". Stopniowo się poznają, zbliżają do siebie i w końcu - zakochują w sobie. Chłopak uczy Skye, bo tak ma na imię przybyszka, świątecznych tradycji i zwyczajów. Niestety kosmitka musi opuścić Ziemię. Nathanowi udaje się ofiarować Skye ostatni prezent - świecący sweter, który symbolizuje ich uczucie.

Motywem muzycznym użytym w reklamie John Lewis & Partners jest "Together in Electric Dreams" w wykonaniu Loli Young.

Reklama w brytyjskiej telewizji  została premierowo wyemitowana 4 listopada  na kanale ITV podczas rozdania nagród Pride of Britain. Oprócz telewizji, będzie pokazywana w kinach, serwisach VoD i w mediach społecznościowych.

Po raz pierwszy członkowie programu lojalnościowego My John Lewis otrzymają ekskluzywny dostęp w aplikacji i na stronie internetowej  do funkcji 'Unexpected Guest: The Experience", dzięki której będą mogli wcielić się w postać Nathana i odkrywać świat reklamy jego oczami. Oprócz tego będą mogli obejrzeć reklamę w rozszerzonej rzeczywistości  (VR) i podczas projekcji wygrywać nagrody dla dzieci (zabawki itp.).

Kampanię przygotowała agencja Adam & Eve/DDB.

Świąteczne reklamy John Lewis & Partners

W ubiegłym roku życzliwość do innych była motywem przewodnim reklamy słynnych brytyjskich domów towarowych. W reklamie widać było małe, miłe, bezinteresowne gesty wywołujące uśmiech na twarzach i autentyczne poczucie wspólnoty. W klipie animację pomieszano z ujęciami z kamery.

W 2019 roku John Lewis & Partners przygotował na święta animację opowiadającą o małym smoku, którym przez to że zionął ogniem, nie zyskiwał sympatii społeczności.

Dołącz do dyskusji: Niespodziewany gość w świątecznej reklamie John Lewis & Partners (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
NiceOne
Największy szrot w historii świątecznych kampanii. Tragedia.
odpowiedź
User
...
ale nędza.
odpowiedź