Jogurt Fantasia reklamowany w wersjach z czekoladą Wedel (wideo)
Danone Polska wprowadził do sprzedaży dwie nowe wersje jogurtu Fantasia - z czekoladą E.Wedel. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Spróbuj, a się zakochasz” przygotowana przez firmy Young&Rubicam, MediaCom Warszawa i Labstore.
Jedna z nowych wersji jogurtu Fantasia zawiera mleczną czekoladę Wedel, a druga - gorzką. Informacje o tym, a także logo marki Wedel, są eksponowane na opakowaniach.
Akcja marketingowa jest oparta na reklamach z subtelnymi, apetycznymi wizualizacjami promowanych jogurtów. Jest realizowana pod hasłem „Spróbuj, a się zakochasz”.
Kampania reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (10-sekundowy spot), a także w punktach sprzedaży (materiały POS).
Spot przygotowała agencja Young&Rubicam, materiały POS - agencja Labstore, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.
Poprzednio Danone promował jogurty Fantasia wiosną ub.r. Wówczas wspierał kampanią Fantasię Black i White, w specjalnych opakowaniach zaprojektowanych przez Anię Kruk.
Dołącz do dyskusji: Jogurt Fantasia reklamowany w wersjach z czekoladą Wedel (wideo)