Joanna Urbaniak i Dominika Piwowarczyk awansowały w Grupie OpenMobi
Joanna Urbaniak awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora sprzedaży agencyjnej, a Dominika Piwowarczyk na senior account managera w Grupie OpenMobi.
Joanna Urbaniak, wcześniej senior account manager, została zastępcą dyrektora sprzedaży agencyjnej. Do jej nowych obowiązków, poza bieżącą współpracą z MediaCom, GoupM oraz częścią Grupy Publicis, należy wspieranie handlowców w sprzedaży oraz budowanie relacji biznesowych. Odpowiadać będzie również za wdrożenie i szkolenie ofertowe nowych osób zatrudnianych w dziale.
Z Grupą OpenMobi związana jest od około 1,5 roku. Sprzedażą powierzchni reklamowych zajmuje się od 10 lat, natomiast w sprzedaży agencyjnej specjalizuje się od 2015 r. Wcześniej pracowała w Sataku (Grupa Sarigato), a także w wydawnictwach Agora i Edipresse Polska. Karierę w branży rozpoczęła w SportLive24.
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/katarzyna-golaszewska-publisher-manager-grupa-open-mobi
Dominika Piwowarczyk wcześniej w SW Research
Dominika Piwowarczyk, obecnie senior account manager, z Grupą OpenMobi związana jest od grudnia 2019 roku. Na nowym stanowisku odpowiada za promowanie i rozwój produktów Social Audience w ramach platform Tinder, Pinterest, TikTok oraz Twitch, a także wsparcie przy tworzeniu raportów branżowych na ich temat. Prowadzi również projekty digital dla domów mediowych, w tym Dentsu i Group One. W branży marketingowej pracuje od 2017 roku.
Poprzednio Piwowarczyk odpowiadała za pozyskiwanie klientów oraz wsparcie działu w planowaniu działań promocyjnych w social mediach w Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research. Pierwsze kroki w branży stawiała w start-upie tworzącym platformy kidihub.com oraz privist.com.
Dołącz do dyskusji: Joanna Urbaniak i Dominika Piwowarczyk awansowały w Grupie OpenMobi