SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Krupa reklamuje Game4Planet

Joanna Krupa w ramach kampanii programu Game4Planet, udowadnia że ubrania z drugiego obiegu to nie tylko ekologiczny wybór, ale i powód do dumy. 

 - Prawdziwa moda jest ponadczasowa – mówi Joanna Krupa w jednym z video kampanii, opublikowanych w jej kanałach social media. 

W filmach na platformach Instagram i Tik Tok zachęca swoich obserwatorów do wzięcia udziału w programie Game4Planet i oddawania nienoszonych już przez nich ubrań, aby tym samym, dać im drugie i kolejne życie. W ramach współpracy, swoje drugoobiegowe stylizacje prezentuje nie tylko w swoich social mediach, ale także w programie „Top Model”, szerząc tym samym idee Game4Planet wśród szerokiej publiczności.

 

 

 - Joanna Krupa doskonale łączy miłość do mody z ekologicznym spojrzeniem. Udowadnia, że moda z drugiego obiegu jest dla wszystkich oraz, że wszyscy możemy zaangażować się w działania na rzecz środowiska. To prawdziwa ambasadorka, która odważnie przełamuje stereotypy – mówi Agnieszka Dziedzic, dyrektor marketingu VIVE Textile Recycling.

Game4Planet to program społeczno-edukacyjny oparty na promowaniu idei gospodarki obiegu zamkniętego. Jego celem jest propagowanie etycznego i odpowiedzialnego podejścia do mody, znajdowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie recyklingu i edukacja konsumentów. W ramach Game4Planet konsumenci mogą, nienoszone już przez siebie rzeczy, przynosić do niemal 100 punktów w całej Polsce – dając swoim ubraniom szansę na drugie i kolejne życie. 

Kampania we współpracy z Joanną Krupą realizowana będzie do końca grudnia bieżącego roku. W jej realizacji są stosowane kanały własne ambasadorki oraz Game4Planet. Działania marketingowe realizowane są przez dział marketingu VIVE Textile Recycling, za działania w social media oraz PR odpowiada agencja dfusion. 
 

Dołącz do dyskusji: Joanna Krupa reklamuje Game4Planet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl