Joanna Klimek: z TVP na szefową public relations w PGNiG
Joanna Klimek objęła stanowisko dyrektora departamentu public relations w spółce Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w Telewizji Polskiej, a wcześniej w Polsacie.
Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, Klimek rozpoczęła pracę w PGNiG w tym tygodniu. Pracownicy spółki zostali poinformowani o jej nominacji.
Do jej zadań należy m.in. koordynacja działań PR na rzecz PGNiG, przygotowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych, a także współpraca z zewnętrznymi agencjami PR. Klimek będzie także nadzorować pracę departamentu public relations.
Klimek na stanowisku dyrektora departamentu public relations nikogo nie zastąpiła. Wskutek wewnętrznych zmian organizacyjnych w PGNiG departament public relations został oddzielony od departamentu marketingu, a jego szefem został Zbigniew Kajdanowski.
Od stycznia do października br. Joanna Klimek była związana z Telewizją Polską. Początkowo była wiceszefem biura koordynacji programowej TVP, a później - po odwołaniu Sławomira Zielińskiego - przejęła kierownictwo nad całym biurem. Z TVP odeszła dwa miesiące temu (w listopadzie nowym dyrektorem biura koordynacji programowej został Piotr Gursztyn, a dyrektorem biura marketingu jest Jolanta Fudala).
W TVP Klimek przygotowała i wdrożyła strategię programową i wizerunkową TVP, połączyła biuro koordynacji programowej z działem marketingu, a także pracowała nad jesienną ramówką.
Joanna Klimek przez kilkanaście lat pracowała w Telewizji Polsat. Ostatnio była wydawcą programów publicystycznych w Polsat News, m.in. „Gościa Wydarzeń”, „Daję słowo” i „Państwo to my”. Wcześniej przez cztery lata pracowała w redakcji „Interwencji”, jako prowadząca i wydawca. W przeszłości związana była już z TVP, a także z rozgłośniami radiowymi Super FM i Radio Eska.
Klimek ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Gdańskim, a także studia podyplomowe menedżerskie w Instytucie Organizacji i Zarządzania w Przemyśle.