Joanna Jędrasik head of digital w Lighthouse
Do zespołu firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączyła Joanna Jędrasik, która objęła nowo utworzone stanowisko head of digital.
Joanna Jędrasik ma zapewnić strategiczne i operacyjne wsparcie w obszarze działań digitalowych, w tym social mediów, dla kluczowych klientów obsługiwanych przez Lighthouse. Będzie także odpowiedzialna za rozwój działu oraz pozyskiwanie nowych projektów digitalowych.
Ostatnio w Grupie Walk
Jędrasik ma kilkanaście lat doświadczenia w branży komunikacyjnej. Przez ostatnie osiem lat była związana z Grupą Walk - najpierw jako Head of Social Media i członek zarządu Agencji Walk PR, a następnie jako CEO Walk Digital. Zarządzała multidyscyplinarnymi zespołami specjalistów ze wszystkich dziedzin komunikacji, jak również technologicznych i mediowych.
Pracowała m.in. dla takich klientów jak Coca-Cola, KFC, Chevrolet, L’Oréal Groupe, Nikon, Volkswagen Group, Obi Polska, CEDC. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Wydział Stosunków Międzynarodowych i Politologii).
Dołącz do dyskusji: Joanna Jędrasik head of digital w Lighthouse