Joanna Gasek: z Idea Money do Wonga Polska
Do zespołu firmy pożyczkowej Wonga Polska dołączyła Joanna Gasek, która objęła stanowisko dyrektora działu operacji i telesprzedaży. statnio pracowała w Idea Money.
Gasek zarządza zespołem customer service, odpowiada za rozwój działu oraz implementację narzędzi wspomagających obsługę klienta.Nadzoruje też procesy operacyjne obsługi klienta oraz odpowiada za ich optymalizację i podnoszenie kompetencji zespołu.
Joanna Gasek ma blisko 20-letnie doświadczenie w kierowaniu działami obsługi klienta, jakości i szkoleń. Wdrażała nowe systemy motywacyjne dla pracowników i tworzyła procesy utrzymania klienta w Idea Money oraz T-Mobile Polska. Wcześniej odpowiadała za jakość i szkolenia w kontekście działań operacyjnych contact center.
Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji. Ukończyła także podyplomowe studia na kierunku Zarządzanie i Marketing na Akademii Leona Koźmińskiego.
Dołącz do dyskusji: Joanna Gasek: z Idea Money do Wonga Polska