Joanna Garbaczewska dyrektorem rozwoju oferty internetowej w Doradztwie Mediowym
Szefową zespołu Doradztwa Mediowego (Grupa Radiowa Agory), dbającego o rozwój oferty reklamowej w sieci, została Joanna Garbaczewska. To nowo utworzone stanowisko. Dotychczas Garbaczewska odpowiadała za przygotowywanie i koordynację strategii wielomediowych dla klientów spółki.
Agora podkreśla, że jednocześnie poszerza też zespół, któremu kieruje teraz Joanna Garbaczewska, wzmacniając tym samym reklamowe kompetencje online i portfolio usług internetowych w obszarze cyfrowego audio. W październiku spółka zmieniła strukturę działania zespołu Doradztwa Mediowego, wydzielając pięć kluczowych regionów Polski i przydzielając im zespoły, które mają pracować bezpośrednio z reklamodawcami. Zmiana ma na celu optymalizację obsługi klientów poprzez efektywne zarządzanie procesem sprzedaży.
W ramach usług internetowych Doradztwo Mediowe realizuje kampanie standardowe w formatach display i wideo oraz w formie audio - cyfrowego dźwięku, który upowszechnia się na masową skalę. Podążając za nowymi trendami, dostarcza klientom nośniki pozwalające na optymalizację działań reklamowych i korzysta z najnowszych technologii, które pozwalają na umieszczanie w internecie treści audio dopasowanych do profilu i preferencji słuchacza.
Joanna Garbaczewska w Agorze od 1993 roku
Joanna Garbaczewska pracę w Agorze rozpoczęła we wrześniu 1993 roku jako handlowiec w warszawskim oddziale „Gazety Wyborczej". Od stycznia 2003 r. pełniła rolę menadżera do spraw promocji i rozwoju oferty ogłoszeniowej. We wrześniu 2009 r. objęła stanowisko dyrektora sprzedaży prasy bezpłatnej w Agorze, a od 2013 pełniła rolę wydawcy „Metrocafe.pl" - tytułu prasowego i serwisu internetowego oraz zastępcy dyrektor wydawniczej pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory. W 2015 r. zarządzała działem sprzedaży Czasopism Agory, odpowiadając za przychody prasowe i internetowe. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/joanna-garbaczewska-szefem-sprzedazy-piotr-hendel-wydawca-tytulow-czasopismowych-w-agorze W Doradztwie Mediowym pracuje od września 2018 r.
Doradztwo Mediowe to spółka należąca do Grupy Radiowej Agory, która zajmuje się kompleksową obsługą w zakresie budowania efektywnych strategii marketingowych oraz tworzeniem kampanii wykorzystujących efekt synergii różnych mediów. Spółka oferuje sprzedaż czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej, m.in. w Radiu Złote Przeboje, Rock Radiu, Radiu Pogoda, Radiu TOK FM, sieci kin Helios i w internecie (m.in. we współpracy z Gazeta.pl).
Pion radiowy Agory zanotował w drugim kwartale spadek przychodów o 46,6 proc. do 14,9 mln zł, z czego wpływy z reklam zmalały o 41,9 proc. do 13,2 mln zł. Z kolei przychody sprzedażowe całej grupy kapitałowej zmalały o 52 proc. do 129,5 mln zł, a przy obcięciu kosztów operacyjnych o 34,4 proc. strata netto pogłębiła się z 6,6 do 41,1 mln zł. W całym półroczu firma miała 88,2 mln zł straty.
Dołącz do dyskusji: Joanna Garbaczewska dyrektorem rozwoju oferty internetowej w Doradztwie Mediowym
Same sukcesy.