SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Jeszcze będzie normalnie” Tiltu tłem nowej reklamy wizerunkowej BNP Parbas (wideo)

Bank BNP Paribas rozpoczął emisję dwuminutowego filmu w ramach akcji #JeszczeBędziePrzepięknie, którego tłem jest piosenka zespołu Tilt „Jeszcze będzie normalnie”. Za reklamę odpowiadają ADHD Warsaw i Warsaw Production.

Dwuminutowy spot zaczyna się od pytania: „Kiedy to się skończy?”. W tle słychać utwór autorstwa Tomasza Lipińskiego z 1990 roku „Jeszcze będzie normalnie”. Najpierw widzimy puste ulice, parkingi, siłownie, place zabaw, starówkę, na której są tylko gołębie, kartkę na drzwiach zamkniętego lokalu z napisem „Nieczynne do odwołania”. W momencie, gdy zaczyna się refren od słów: „Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie” sceny zaczynają się zmieniać. Pojawiają się: korki na ulicach, tłumy na koncercie, rzesza uradowanych kibiców na meczu, ludzi na plaży itp.

Przez cały film logo BNP Paribas pojawia się dyskretnie w jednym z momentów – gdy ktoś płaci kartą za zakupy. Bank podkreśla, że prowadzona obecnie akcja jest kolejną formą wsparcia w czasie epidemii i wpisuje się w dotychczasowe działania banku na rzecz walki z koronawirusem.

- „Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie” – słowa piosenki, które dodają otuchy i pozwalają uwierzyć, że wrócimy do normalności. Jestem przekonany, że będzie to inna normalność niż ta, którą pamiętamy. Wrócimy do normalności opartej na wartościach, zaufaniu i wspólnocie, a nie do wyimaginowanego „lepszego jutra”. Do codzienności, razem z jej niedogodnościami i utrudnieniami, ale jakże przepięknej. Wspieramy walkę z COVID-19 w tym trudnym okresie na wielu płaszczyznach, tym działaniem chcemy dać nadzieję i nieść pozytywne emocje nam wszystkim, którzy tego bardzo potrzebujemy w obecnej sytuacji - mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w banku BNP Paribas.

Za przygotowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada butik marketingowy ADHD Warsaw, za produkcję filmu reklamowego Warsaw Production. Za reżyserię odpowiadał Miłosz Sakowski.

Bank zdecydował o uruchomieniu kanału podcastów na Spotify w ramach kontynuacji cyklu BNP Paribas Talks, gdzie można posłuchać rozmów z przedstawicielami świata kultury, biznesu, literatury.

Partnerem akcji #JeszczeBędziePrzepięknie jest onet.pl.

Dołącz do dyskusji: „Jeszcze będzie normalnie” Tiltu tłem nowej reklamy wizerunkowej BNP Parbas (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Remont
Najbardziej depresyjna piosenka świata. Nieźle
odpowiedź
User
.
Chciałbym obejrzeć tę reklamę klikam na wideo i musze wysłuchać całego utworu tego wyjca o aparcyji wieloletniego alkoholika, eksperta od nauk spolecznych TVNu i Onetu, zdaje sie bez żadnych studiów, ot tak sobie, bo w latach 80-tych byl idolem cpunow i domoroslych ideologów, głównie z prowincji.

Dziekuje WM, za możliwość odsluchania tego epokowego dzieła, ale gdzie reklama o której jest tekst?
odpowiedź
User
Remont
Chciałbym obejrzeć tę reklamę klikam na wideo i musze wysłuchać całego utworu tego wyjca o aparcyji wieloletniego alkoholika, eksperta od nauk spolecznych TVNu i Onetu, zdaje sie bez żadnych studiów, ot tak sobie, bo w latach 80-tych byl idolem cpunow i domoroslych ideologów, głównie z prowincji.

Dziekuje WM, za możliwość odsluchania tego epokowego dzieła, ale gdzie reklama o której jest tekst?
Zdaje się bez żadnych studiów..
Tak, to jest argument. Bikiniarz się znaczy i ankoholik. To jest komentarz
odpowiedź