"Jestem pewien" - internetowa kampania Ergo Hestii
"Jestem pewien" - to tytuł najnowszej kampanii Ergo Hestii dedykowanej internautom.
Akcja promuje sztandarowy produkt Ergo Hestii – pakiet ubezpieczeń Hestia7 oraz kompleksowe ubezpieczenia na życie. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na ofertę produktową i możliwość wszechstronnego ubezpieczenia w Ergo Hestii, a także zaprezentowanie nowego logo firmy i zmienionej kolorystyki.
Kampania obejmuje odsłony banerowe na głównych stronach internetowych portali (m.in. Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, TVN24.pl, Money.pl, Bankier.pl, Zumi.pl), pełnowymiarowe spoty reklamowe (emisja przed każdym filmem "wirtualnej telewizji" - Vod.onet.pl oraz Iplex.pl) oraz dedykowaną stronę internetową www.jestempewien.pl ze spotami i informacjami na temat produktów.
Kreacją i zakupem mediów zajęła się agencja Tipping Point. Kampania potrwa do 13 grudnia.
Dołącz do dyskusji: "Jestem pewien" - internetowa kampania Ergo Hestii