Jessica Mercedes „inspiracjami black + white” reklamuje Rexonę Women
Unilever Polska rozpoczął nową akcję reklamową kosmetyków Rexona Women. Twarzą akcji, przygotowanej przez Red8 Digital i PHD Media Direction, jest znana blogerka modowa Jessica Mercedes.
W ramach akcji na facebookowym fanpage’u Rexony uruchomiono aplikację konkursową „Inspiracje Black + White”, w której można zaprojektować własną czarno-białą stylizację odzieżową. Spośród zgłoszeń Jessica Mercedes wybierze najlepszą, a zwycięska osoba wspólnie z blogerką będzie mogła stworzyć swoją wymarzoną szafę ubrań (dodatkowo do wygrania jest trzy razy po 3 tys. zł i 100 czarno-białych toreb O-Bag). Konkurs potrwa do 26 kwietnia.
Kampania obejmuje też reklamy m.in. w prasie. Szczegółów media planu kampanii nie udało nam się ustalić.
W reklamach prezentowany jest przede wszystkim antyperspirant Rexona Woman Invisible Diamond. Hasło „Black + White”, wykorzystywane już wcześniej było w komunikacji marketingowej produktu, ma podkreślać, że nie zostawia on przebarwień zarówno na białych, jak i czarnych ubraniach.
- Zdecydowałam się wziąć udział w tej kampanii m.in. z sentymentu, bo 5 lat temu, kiedy zaczynałam prowadzić bloga cały czas próbowałam swoich sił w takich konkursach na Facebooku czy na różnych blogach, ten kto jest ze mną od początku, ten na pewno to pamięta! Kilka takich konkursów wygrałam, a dzięki temu miałam pieniądze, aby stworzyć nową, mega modową garderobę od zera, dzięki czemu mój blog zaczął wtedy przyciągać co raz więcej czytelników - wyjaśniła na blogu swój udział w akcji Jessica Mercedes.
Za kreację kampanii oraz przygotowanie i obsługę konkursu facebookowego odpowiada agencja Red8 Digital, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Jessica Mercedes „inspiracjami black + white” reklamuje Rexonę Women