Jesienne plany Pulsu Biznesu
"Puls Biznesu" planuje ma jesieni dużą kampanię reklamową
Po raz kolejny na zlecenie redakcji Pulsu Biznesu Expert Monitor przeprowadził badanie poziomu zadowolenia Czytelników. Do jednego z czerwcowych numerów dziennika dołączona została ankieta. Kwestionariusz został również zamieszczony na stronach internetowych "Pulsu Biznesu".
- Analiza, wzorem lat ubiegłych, będzie bardzo pomocna przy planowanych na jesień zmianach w "Pulsie Biznesu". Wyniki zeszłorocznej ankiety miały istotny wpływ na wprowadzenie od 15 wrzenia ubiegłego roku nowej sekcji "Przedsiębiorca" oraz modyfikacji layoutu dziennika - mówi Andrzej Stepanów, dyrektor marketingu Bonnier Business.
W lutym br. branżowa organizacja SND uznała "Puls Biznesu" za jeden z pięciu najlepiej zaprojektowanych dzienników świata.
Według Agory Monitoring w okresie styczeń - czerwiec br. przychody reklamowe "Pulsu Biznesu" wyniosły 18,8 mln zł (wzrost o 33,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2003r.) co daje mu miejsce w pierwszej dziesiątce najlepiej zarabiających dzienników w Polsce.
Rośnie również sprzedaż dziennika, która w maju tego roku była o 2,2 proc. wyższa niż w roku ubiegłym i osiągnęła wielkość 24 248 egz. Z pierwszych danych, jakie wydawca uzyskał od kolporterów wynika, że sprzedaż "PB" 5 lipca miała najwyższą wartość w tym roku. Pojawił się wtedy w dzienniku dodatek i płyta CD poświęcona programom finansowanym z funduszu "Phare 2002". Przewodnik został przygotowany wspólnie z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości.
Na wysoką sprzedaż dziennika wpłynęły niestandardowe działania promocyjne. Dodatek promowały m.in. kilkuminutowe wywiady przeprowadzone przez Monikę Niewinowską, dziennikarkę "PB" z przedstawicielami PARP oraz przedsiębiorcami, którzy skorzystali już w funduszy pomocowych UE emitowane w kilkudziesięciu lokalnych stacjach radiowych.
Na jesieni br. wydawca "PB" planuje dużą konferencję z udziałem Al Gora byłego wiceprezydenta USA - dzisiaj aktywnego biznesmena, zasiadającego we władzach spółek teleinformatycznych. Organizatorzy liczą, że w spotkaniu poświęconym przyszłości rynku teleinformatycznego w Polsce i na świecie wezmą udział przedstawiciele kadry zarządzającej czołowych spółek z branży IT w Polsce.
Imprezie będzie towarzyszyła kampania reklamowa dziennika, która swoim zasięgiem obejmie outdoor, radio i magazyny branżowe. Planowane są również zintegrowane działania z zakresu BTL wykorzystujące również call centre dziennika.
Dołącz do dyskusji: Jesienne plany Pulsu Biznesu