SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jesienna kampania reklamowa Radia PiN 102FM

Radio PiN 102FM rozpoczyna 1 września nową kampanię promocyjną, która została przygotowana przez dział marketingu AWiM Mediabank S.A. (właściciela koncesji) Autorem koncepcji jest Emil Marat, dyrektor programowy radia, koncepcję plastyczną opracował Wojciech Wilk.

"Radio PiN 102FM pozostaje specjalistyczną stacją biznesowo-ekonomiczną. Jesienna kampania ma jednak pokazać, że nie musi to oznaczać barier dla osób niewiążących swojego życia z biznesem" - zapowiada Emil Marat. "Akcja ma kreować wizerunek stacji nieco prowokacyjnie przełamującej stereotypowe szablony i podziały w sposobie myślenia…"

W kampanii zostaną wykorzystane tradycyjne nośniki reklamy zewnętrznej (bilboardy 5 x2 m) oraz nośniki na tyłach autobusów. Dodatkowym wsparciem kampanii będą reklamy prasowe oraz specjalne, oryginalne autopromocje na antenie Radia PiN 102FM.

Dołącz do dyskusji: Jesienna kampania reklamowa Radia PiN 102FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl