201 tys. widzów „Jedziemy” Michała Rachonia w TVP Info. „Jedziemy dalej” śledzi 235 tys. osób
W pierwszym tygodniu emisji nowy magazyn Michała Rachonia w TVP Info „Jedziemy” śledziło średnio 201 tys. widzów. Wyższą widownię - 235 tys. osób - gromadzi dodatkowa część cyklu „Jedziemy dalej” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. - To więcej, niż byśmy się spodziewali. Wkrótce jeszcze rozwiniemy program - mówi nam Jarosław Olechowski, dyrektor TAI.
Poranny program TVP Info „Jedziemy” emitowany jest od poniedziałku do czwartku o godz. 7.12. Jego średnia oglądalność w okresie od 24 do 27 czerwca 2019 roku wyniosła 201 tys. osób, co przełożyło się na 7,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,60 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Najpopularniejsze wydanie głównej części audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 27 czerwca - obejrzało je 248 tys. widzów.
Jeszcze wyższe wyniki notuje dodatkowa część programu „Jedziemy dalej”, którą można oglądać o godz. 8.00 (również od poniedziałku do czwartku). Jego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 235 tys. osób, a udział ukształtował się odpowiednio na poziomie 7,22 proc., 2,65 proc. i 4 proc.
Nowy magazyn zdecydowanie podnosi średnie dobowe udziały TVP Info, które w np. w pierwszym półroczu br. wyniosły 3,47 proc. w 4+ i 1,41 proc. w 16-49.
Natomiast Model Oglądalności rzeczywistej, na którym bazuje TVP, wskazuje, że w poniedziałek 24 czerwca nowy projekt oglądało 260 tys. widzów (taka sama liczba widzów względem analogicznego okresu tydzień wcześniej), we wtorek 293 tys. widzów (wobec 215 tys. tydzień wcześniej - wzrost o 37 proc.) i w środę, 26 czerwca - 306 tys. osób (wobec 199 tys. w poprzednią środę; wzrost o 54 proc.). Ogółem pierwsze trzy dni tygodnia w paśmie, w którym zadebiutowało „Jedziemy” zanotowało (wg MOR) średni wzrost o 28 proc.
Jak informuje Telewizja Polska, według danych Nielsen Audience Measurement pierwszy trzy emisje „Jedziemy” podniosły średnią widownię TVP Info względem analogicznego okresu tydzień wcześniej o 11 proc.
- Nawet opierając się na danych Nielsena, trzeba powiedzieć, że wzrosty oglądalności TVP Info w paśmie są bardzo widoczne. Jesteśmy ogromnie zadowoleni ze startu nowego programu Michała. Cały czas pracujemy nad rozwojem formuły programu. Wkrótce dla widzów będziemy mieli kolejne niespodzianki - komentuje wyniki oglądalności dla portalu Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor TAI.
Początkowo audycja miała wystartować na początku czerwca, jednak Michał Rachoń został skierowany przez kierownictwo Telewizyjnej Agencji Informacyjnej do obsługi wizyty prezydenta Andrzeja Dudy w USA.
Dołącz do dyskusji: 201 tys. widzów „Jedziemy” Michała Rachonia w TVP Info. „Jedziemy dalej” śledzi 235 tys. osób
Kłamiemy dalej.