223 tys. widzów „Jedziemy” Michała Rachonia w TVP Info. „Jedziemy dalej” śledzi 243 tys. osób
Po ponad miesiącu emisji nowy magazyn Michała Rachonia w TVP Info „Jedziemy” śledziło średnio 223 tys. widzów. Wyższą widownię - 243 tys. osób - gromadzi dodatkowa część cyklu „Jedziemy dalej” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Poranny program TVP Info „Jedziemy” emitowany jest od poniedziałku do czwartku o godz. 7.12. Jego średnia oglądalność w okresie od 24 czerwca do 30 lipca 2019 roku wyniosła 223 tys. osób, co przełożyło się na 8,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,49 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Najpopularniejsze wydanie głównej części audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 9 lipca - obejrzało je 307 tys. widzów.
Jeszcze wyższe wyniki notuje dodatkowa część programu „Jedziemy dalej”, którą można oglądać o godz. 8.00 (również od poniedziałku do czwartku). Jego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 243 tys. osób, a udział ukształtował się odpowiednio na poziomie 7,22 proc., 3,60 proc. i 4,33 proc.
Jak już informowaliśmy, pierwsze trzy emisje „Jedziemy” według NAM podniosły średnią widownię TVP Info względem analogicznego okresu tydzień wcześniej o 11 proc. Z kolei pasmo nowego programu według Modelu Oglądalności Rzeczywistej (badania realizowanego przez Netię we współpracy z Telewizją Polską) zanotowało średni wzrost o 28 proc. - Jesteśmy ogromnie zadowoleni ze startu nowego programu Michała. Cały czas pracujemy nad rozwojem formuły programu. Wkrótce dla widzów będziemy mieli kolejne niespodzianki - komentował nam wówczas Jarosław Olechowski, dyrektor TAI.
Formuła „Jedziemy” zakłada, że gospodarz programu - Michał Rachoń - rozmawia z zaproszonymi do studia gośćmi na aktualne tematy. Bieżące sprawy w studiu komentują też zaproszone osoby.
Początkowo audycja miała wystartować na początku czerwca, jednak Michał Rachoń został skierowany przez kierownictwo Telewizyjnej Agencji Informacyjnej do obsługi wizyty prezydenta Andrzeja Dudy w USA.
Dołącz do dyskusji: 223 tys. widzów „Jedziemy” Michała Rachonia w TVP Info. „Jedziemy dalej” śledzi 243 tys. osób