SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jedna sekunda na milion lat

NG Interactive wykonało pierwszy z sześciu serwisów prezentujących poszczególne linie zegarków Casio

NG Interactive wykonało pierwszy z sześciu serwisów prezentujących poszczególne linie zegarków Casio. Serwis stanowi internetowe wsparcie kampanii jaką prowadzi Zibi sp. z o. o. w swoich punktach sprzedaży.

Głównym celem serwisu, oprócz dokładnego pokazania wszystkich modeli z linii Waveceptor jest schematyczne przedstawienie zasad synchronizacji zegarka z zegarem atomowym w Niemczech. Za pomocą animacji przedstawiającej wszystkie kroki synchronizacji internauci dowiadują się jak działa mechanizm Waveceptor. Wszystkie animacje wykonane są we Flashu, co podniosło to dynamikę serwisu i w znaczącym stopniu wpłynęło na jakość odbioru.

Jest to kolejny projekt który Zibi Sp. z o. o. powierzyło NG Interactive.

Dołącz do dyskusji: Jedna sekunda na milion lat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl