„Jedna odpowiedź na wiele potrzeb” w kampanii Deutsche Bank Polska
Deutsche Bank Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Jedna odpowiedź na wiele potrzeb”. Akcję, obejmującą prasę i internet, przygotowały firmy Directors, HyperCrew, PHD i Sales&More.
Wizerunkowa kampania Deutsche Bank Polska ma wzmocnić jego markę po tym, jak jesienią ub.r. został połączony z Deutsche Bank PBC (więcej na ten temat).
W reklamach - pod wspólnym hasłem „Jedna odpowiedź na wiele potrzeb” - bank jest prezentowany jako instytucja należąca do jednej z największych grup finansowych na świecie i kierująca swoją ofertę do klientów indywidualnych, biznesowych i korporacyjnych.
Akcja reklamowa obejmuje prasę („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu”, „Forbes”, „Wprost”, „Newsweek”, „Polityka”, „Kaleidoscope”) oraz internet (m.in. Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Money.pl, Bankier.pl). Ponadto uruchomiono serwis MiastoSukcesu.pl przedstawiający uniwersalność Deutsche Bank Polska z perspektywy czterech głównych grup klientów. Działania potrwają do końca lutego.
Kreację kampanii przygotowały agencje Directors i HyperCrew, a media zaplanowały i kupiły domy mediowe PHD oraz Sales&More.
Dołącz do dyskusji: „Jedna odpowiedź na wiele potrzeb” w kampanii Deutsche Bank Polska