Jason Lusty globalnym dyrektorem marketingu Seata
Jason Lusty został globalnym dyrektorem marki Seat w Volkswagen Group. Zastąpił na tym stanowisku Susan Franz, która objęła funkcję head of brand communication&content marketing w Audi, również należącym do VW Group.
Lusty spędził ostatnie cztery lata w Audi, gdzie pełnił funkcję szefa reklamy, zarządzał uruchomieniem Audi e-tron w Niemczech i wprowadzał cyfryzację komunikacji zarówno na szczeblu krajowym, jak i lokalnym.
Wcześniej Jason Lusty wiele lat rozwijał swoją karierę po stronie agencji. Do Audi przeszedł z DDB Worldwide, gdzie przez pięć lat pełnił funkcję dyrektora ds. globalnego biznesu marki Volkswagen.
Wcześniej przez cztery lata był dyrektorem generalnym Heye Group, a przedtem – szefem planowania w DDB Germany.
Jason Lusty jako globalny dyrektor marketingu Seata zastępuje Susan Franz, która funkcję tę sprawowała przez prawie cztery lata. Do Seata dołączyła w 2012 r. jako szef komunikacji marketingowej i mediów.
Dołącz do dyskusji: Jason Lusty globalnym dyrektorem marketingu Seata