Jarosz dyrektorem 180° Public Relations
Agencja 180° Public Relations od maja br. z nowym Dyrektorem Zarządzającym.
Z dniem 2 maja 2007 r. stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Agencji 180° Public Relations obejmie Adam Jarosz.
Adam Jarosz jest związany z branżą komunikacyjną od 12 lat, z czego 9 lat pracował
w Agencji United PR, w której w latach 2000-2006 pełnił funkcję Client Service Director. Odpowiadał za koordynację pracy działu obsługi klienta i new businessu. Współtworzył i nadzorował realizację kampanii oraz projektów PR dla klientów z wielu sektorów rynku. Należą do nich m.in.: BAE System, Sikorsky Aircraft, Pratt&Whitney (sektor obronny/ lotniczy), Microsoft, Polkomtel i Kodak (branża IT i nowe technologie), Procter&Gamble, Kompania Piwowarska, Finlandia Ballantines Group (FMCG), US Pharmacia i Pfizer (sektor farmaceutyczny) a także organizacje i instytucje tj. Związek Banków Polskich, Bank Gospodarki Żywnościowej.
Bezpośrednio przed objęciem funkcji Dyrektora Zarządzającego Agencji 180° Public Relations Adam Jarosz związany był z działem marketingu firmy Polpharma.
Od początku swego istnienia, czyli od roku 1999 do kwietnia br. dyrektorem Agencji była Danuta Raczkiewicz-Chenczke.
Dołącz do dyskusji: Jarosz dyrektorem 180° Public Relations