Jarosław Dobrowolski na czele działu user experience w Isobar Polska
Jarosław Dobrowolski awansował w agencji Isobar Polska (należącej do Dentsu Aegis Network Polska) na stanowisko head of user experience. W firmie pracuje od maja br.
W nowej funkcji Jarosław Dobrowolski będzie kierował zintegrowanym działem user experience Isobar Polska. Będzie odpowiadał za organizację pracy zespołu, rozwijanie produktów UX oferowanych przez agencję oraz realizowanie projektów z zakresu projektowania serwisów i konsultingu. Będzie podlegał Patrykowi Grzeszczukowi, strategy directorowi w firmie.
Poprzednio Dobrowolski pełnił funkcję architecture team leadera, pracuje w Isobar Polska od maja br.
Wcześniej w agencji działały dwa zespoły zajmujące się user experience: ten kierowany przez Dobrowolskiego brał udział we wdrożeniach rozwiązań z zakresu UX stron i portali internetowych oraz usług service design, a ten na czele z Kamilem Warulikiem skupiał się na realizacjach w social media i aplikacjach mobilnych.
Obecnie Kamil Warulik będzie nadzorował codzienną pracę zintegrowanego działu oraz dbał o rozwój kompetencji designerów.
Dołącz do dyskusji: Jarosław Dobrowolski na czele działu user experience w Isobar Polska