Jarosław Chludziński executive strategy directorem w Havas Warsaw
Do grona agencji Havas Warsaw dołączył Jarosław Chludziński, gdzie objął funkcję executive strategy directora. W przeszłości był związany m.in. z &Sons i PZL.
Chludziński będzie odpowiadał za strategiczną obsługę kluczowych klientów, rozwój kompetencji w zespole, a także wsparcie działu new business.
Chludziński ma 22-letnie doświadczenie w branży komunikacyjnej. Ostatnio pracował w firmie Nevertheless. Wcześniej był współwłaścicielem niezależnej agencji strategicznej &Sons. Przez 10 lat związany był z agencją reklamową PZL, w której pełnił m.in. funkcję dyrektora zarządzającego. Z firmą rozstał się w drugiej połowie 2012 roku. Karierę zaczynał w agencji Dragon Rouge, gdzie zajmował się corporate identity.
W swoim dotychczasowym portfolio ma prace dla takich firm i marek jak: Morizon, Ikea, Orlen, Tesco, Żywiec, Narovista, Żubr, Dębowe Mocne, Redd’s, Pilsner Urquell, Ustronianka, Frugo, Tetley, Irving, Quality Packers, Logic Design, ING Bank Śląski, PZU, Aviva, PKO BP, Alior Bank, mBank, Warka, Leżajsk, Dziki Sad, Masmix, Masło Roślinne, Kujawski, Czteryczwarte, Mila, O!Shop, Posti, Getme i innych.
Ukończył studia podyplomowe na kierunku service design w poznańskiej School of Form.
Dołącz do dyskusji: Jarosław Chludziński executive strategy directorem w Havas Warsaw