Janek Mela w motywacyjnej kampanii Renault
Ruszyła lokalna odsłona kampanii Renault Limited z udziałem podróżnika, Janka Meli. Działania przygotowały Publicis, Publicis DWL i OMD.
Kampanię rozpoczyna się odsłoną teaserową. Spot „To nie jest łzawa historia” z udziałem Janka Meli ma pokazywać, że mimo niepełnosprawności można przekraczać kolejne bariery i granice.
W kolejnych fazach akcji pojawią się filmiki i posty motywujące z udziałem ambasadora kampanii. Dodatkowo, w sieci internauci mogą zadawać pytania Jankowi Meli, na które odpowie w filmie Q&A.
Działania zaplanowano w internecie i mediach społecznościowych, na fanpage`u Renault, YouTubie, Instagramie oraz w serwisach VOD.
Za koncepcję kampanii i kreację odpowiada Publicis, za działania digitalowe Publicis DWL. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
Kampania jest lokalną odsłoną rozpoczętej w czerwcu globalnej akcji Renault Limited "Wyznaczamy nowe limity". Jednym z jej ambasadorów jest Janek Mela.
Dołącz do dyskusji: Janek Mela w motywacyjnej kampanii Renault
I kto tu pełni rolę motywującego?
I czy aby nie mocno na wyrost...