James Arellano globalnym szefem sprzedaży w Harbingers
James Arellano objął funkcję globalnego szefa sprzedaży w krakowskiej agencji performance marketingowej Harbingers. Ma ją wesprzeć w ekspansji na rynki zagraniczne.
- Harbingers rośnie bardzo szybko. Marzymy, aby na koniec 2020 być w gronie najdynamiczniej rozwijających się firm w naszym regionie. Prowadzimy globalne projekty dla e-commerce i eksporterów na rynkach w Europie, USA czy na Bliskim Wschodzie. Pracujemy dla takich liderów jak: Castorama, Dr Max, Tally WEiJL czy Capgemini - wylicza Kornel Dulęba, CEO Harbingers.
- Jestem pewny, że wraz z Jamesem w roli head of global sales w Harbingers zrealizujemy nasze ambitne plany i marzenia. To człowiek skromny i intrygujący zarazem. Pasuje do nas, wyznajemy wspólne wartości. Wierzę, że właśnie to pozwoli nam rozwinąć w organizacji kulturę sprzedaży wprost z USA - dodaje.
Poprzednio James Arellano przez trzy lata był szefem sprzedaży w firmie Cardinale Automotive Group. Wcześniej pracował m.in. jako dyrektor sprzedaży cyfrowej w Lexus Of Concord oraz starszy specjalista ds. marek luksusowych w Carlsen Audi.
Agencja Harbingers została założona pod koniec 2017 roku, specjalizuje się w usługach performance marketingowych dla podmiotów z branży e-commerce.
Dołącz do dyskusji: James Arellano globalnym szefem sprzedaży w Harbingers