SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jakub Piechowiak prezesem Blue Whale Press

Dotychczasowy wiceprezes zarządu wydawnictwa internetowego Blue Whale Press Jakub Piechowiak od sierpnia kieruje firmą. Zastąpił na stanowisku prezesa Annę Tworek-Skrzyszowską.

(fot. materiały prasowe)(fot. materiały prasowe)

Piechowiak odpowiada za optymalizację modelu biznesowego wydawnictwa oraz dalszy rozwój autorskiej sieci reklamowej. Tworek-Skrzyszowska jest obecnie członkinią zarządu ds. operacyjnych Grupy iCEA, w ramach której działa Blue Whale Press.

„Jako wiceprezes miałem możliwość przyglądać się z bliska rozwojowi Blue Whale Press, które w przeciągu jedynie 12 miesięcy stało się platformą, gdzie przedsiębiorcy z branży e-commerce mogą skutecznie pozycjonować się i budować wizerunek swojego brandu. Utrzymanie dotychczasowego zaufania, jakim obdarzyli nas klienci, a także dalsze budowanie Blue Whale Press będzie motorem wszelkich podejmowanych przeze mnie decyzji na tym nowym, odpowiedzialnym stanowisku” – mówi cytowany w komunikacie Jakub Piechowiak

„Wspólnie z Jakubem Piechowiakiem miałam przyjemność rozwijać Blue Whale Press. Był to niezwykle intensywny czas, który przyniósł bardzo dobre efekty - w tym momencie działamy na ponad 100 portalach tematycznych, a nasz zespół redaktorów każdego miesiąca tworzy ponad 2000 artykułów wysokiej jakości. Doświadczenie Jakuba Piechowiaka daje mi pewność, że pokieruje wydawnictwem, w pełni wykorzystując jego stale rosnący potencjał” – zapewnia Anna Tworek-Skrzyszowska.

W ramach Blue Whale Press działa już 100 serwisów

Piechowiak od 2015 roku związany jest z holdingiem Digital Now!, w skład którego wchodzi Grupa iCEA i Blue Whale Press. W 2018 roku objął stanowisko kierownika działu content marketingu i copywritingu Grupy iCEA. Od 2019 roku jest prezesem zarządu spółki Copy Copy sp. z o.o., a od 2021 roku był wiceprezesem Blue Whale Press.

Czytaj też: Digital Now inwestuje 2 mln zł w w wydawnictwo Blue Whale Press

Blue Whale Press to wydawca tematycznych serwisów informacyjnych i autorską siecią reklamową dla branży e-commerce. Powstał w lipcu ub. r., w jego ramach działa 100 serwisów, związanych m.in. z tematyką sportu, urody, mody, rodziny, domu, ogrodu, motoryzacji, technologii, hobby czy podróży. Tworzy je zespół liczący ponad 80 specjalistów z branży dziennikarskiej oraz reklamowej.

Dołącz do dyskusji: Jakub Piechowiak prezesem Blue Whale Press

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
baronthomson
nie znam goscia, ale z trojga zlego zdjeciowego - trzymam-sie-za-okulary, chwytam-brode-bo-ucieka, wypinam-piers-w-koszuli-bialej - to ostatnie jest jeszcze w miare w miare, powodzenia!
odpowiedź
User
folk
ale się wygiął, jak w Mazowszu ...
odpowiedź