SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W Polsce debiutuje marka Popeyes, szefem jej marketingu Jakub Aleksandrowicz

Jakub Aleksandrowicz został szefem marketingu w sieci restauracji szybkiej obsługi Popeyes w Polsce i Czechach. Na naszym rynku brand zadebiutuje w 2023 roku.

Jakub Aleksandrowicz jest odpowiedzialny za całość działań marketingowych Popeyes na rynku polskim i czeskim. Poprzednio był przez ponad sześć lat szefem marketingu sieci burgerowni Pasibus, należącej do Agory. W latach 2013-2016 odpowiadał za marketing w Mobile Vikings Polska

Firma Popeyes została założona w Nowym Orleanie w 1972 roku, a jej historia i tradycja kulinarna liczy ponad 50 lat. Sieć oferuje menu w stylu nowoorleańskim z pikantnymi kurczakami, polędwiczkami z kurczaka, smażonymi krewetkami i innymi regionalnymi produktami. Posiada ponad 3 800 lokali w USA i na całym świecie, w tym w Wielkiej Brytanii, Rumunii, Hiszpanii i Szwajcarii.

Operatorem sieci Popeyes  w Polsce będzie McWin.

Dołącz do dyskusji: W Polsce debiutuje marka Popeyes, szefem jej marketingu Jakub Aleksandrowicz

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
haha
nowy szajs. Myślę, że bez takiego "inwestora" damy sobie spokojnie radę.
0 0
odpowiedź
User
prot
Za góra 6 miechów jak się przepali dotacji spektakularny upadek
1 0
odpowiedź
User
Niemodny
Wow cudownie!!! Po wielu miesiącach zarzynania małych lokalnych restauracji, rodzinnych biznesów na rynku jest miejsce dla kolejnej korporacji. Gratulacje na ręce rządzących tym krajem. Brawo.
0 0
odpowiedź