Jak tańczący do Krawczyka reklamuje „Dniówki” w Heyah (wideo)
„Dniówki” wprowadzone właśnie do oferty Heyah wspiera kampania reklamowa, której głównym bohaterem jest animowany jak. Akcję przygotowały i realizują firmy G7, Interactive Solutions, Engine i Starcom.
W nowych reklamach Heyah animowany jak tańczy do piosenki Krzysztofa Krawczyka „Jak minął dzień”. Towarzyszy temu informacja, że w ramach oferty „Dniówki” za 28 groszy otrzymuje się na cały dzień nielimitowane rozmowy do Heyah i T-Mobile, SMS-y do wszystkich sieci lub nielimitowane korzystanie z internetu (zobacz szczegóły).
Jak to kolejny animowany bohater promujący Heyah - w poprzednich reklamach występowały bobasy dzwoniące do diabła (zobacz ten spot).
Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio, kina, internet, działania ambientowe w przestrzeni miejskiej oraz materiały BTL w punktach sprzedaży. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje G7, Interactive Solutions i Engine oraz dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Jak tańczący do Krawczyka reklamuje „Dniówki” w Heyah (wideo)