Canal+ z kampanią reklamową „Canal+ online jest tak dobry, że musisz się nim podzielić” (wideo)
Canal+ rozpoczął nową kampanię reklamową serwisu streamingowego Canal+ online pod hasłem „Canal+ online jest tak dobry, że musisz się nim podzielić”.
W spotach promocyjnych po raz kolejny można zobaczyć psy znane z poprzednich odsłon kampanii reklamowych Canal+. Tym razem zwierzaki rozmawiają na temat promocyjnej oferty na dostęp do paczki Canal+ za 29 zł miesięcznie (przez pierwsze trzy miesiące) oraz w humorystyczny sposób zwracają uwagę na możliwość współdzielenia konta Canal+ online między trzema członkami rodziny.
Kreację do kampanii przygotowała agencja Moon Films we współpracy z działem kreacji Canal+ Polska. Za zakup mediów do kampanii jest odpowiedzialna agencja Havas Media.
Kampania jest realizowana w stacjach telewizyjnych, wybranych serwisach streamingowych oraz na YouTube.
Canal+ online od ponad roku na rynku Canal+ online to serwis streamingowy będący połączeniem seriali i filmów na życzenie oraz informacji i sportu na żywo. Za dostęp do oferty serwisu można płacić w miesięcznym modelu subskrypcyjnym, korzystać na wielu urządzeniach i odtwarzać treści w dwóch streamach jednocześnie.
Platforma Canal+ online, skierowana do wszystkich internautów, nie tylko abonentów telewizji satelitarnej Canal+, została uruchomiona wiosną ub.r. W maju br. wprowadzono na niej cztery nowe pakiety, z których cen ze stacjami i treściami Canal+ jest obowiązkowy, jednocześnie cenę dekodera Canal+ Box 4K obniżono z 299 do 199 zł.
Dołącz do dyskusji: Canal+ z kampanią reklamową „Canal+ online jest tak dobry, że musisz się nim podzielić” (wideo)