Seria reklam prasowych pokazuje piętno, jakie na psychice dzieci odciska widok przemocy domowej
Fundacja Joe Torre Safe At Home we współpracy z agencją Gyro przygotowała kampanię, którą chce zwrócić uwagę na to, jak wielkie piętno na psychice dzieci odciska widok przemocy domowej.
Na każdej z trzech reklam drukowanych pokazano głowę dziecka. Zamiast czapki czy włosów widać na nich dziecięcy mózg. A w nim niejako odciśnięte obrazy przedstawiające mężczyznę, który bije kobietę. Na każdej z tych reklam widnieje inne hasło-zdanie: „Kiedy to zobaczy, zostaje z tym”, „Niektóre blizny są niewidoczne”, „Niektóre urazy nigdy nie ustępują”.
Reklamy pojawiają się w wybranych tytułach prasowych, m.in. w „The Wall Street Journal”. To kolejny etap kampanii, która kilka miesięcy temu pojawiła się w telewizji.
Kreację reklam przygotowała pro bono agencja Gyro.
Fundacja Joe Torre Safe At Home została założona po to, by pomóc w walce z długotrwałymi skutkami przemocy domowej u dzieci dotkniętych tym zjawiskiem.
Przedstawiciele Fundacji argumentują, że dzieci, które są świadkami przemocy domowej częściej w życiu stają się ofiarami w dorosłym życiu. Fundacja apeluje: „Join us in ending this terrible cycle”.
Dołącz do dyskusji: Seria reklam prasowych pokazuje piętno, jakie na psychice dzieci odciska widok przemocy domowej