Jak brzmi recepta na profesjonalny PR?
Jakimi cechami powinien charakteryzować się dobry piarowiec? Jak przygotować efektywną strategię PR w przedsiębiorstwie? Jak zaplanować i prowadzić skuteczne media relations? Jaką rolę w działaniach piarowskich mają etyka i prawo? Na te i wiele innych pytań postarają się znaleźć wspólną odpowiedź przedstawiciele świata mediów i PR zaproszeni do udziału w II Kongresie Public Relations, który odbędzie się w dniach 23-25 kwietnia w Rzeszowie.
Organizatorami II Kongresu Public Relations są: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Agencja RPR Group, przy współpracy Stowarzyszenia Szkoleniowców Administracji Publicznej w Warszawie.
Kongres, który odbędzie się w dniach 23-25 kwietnia w Rzeszowie, jest kontynuacją rozpoczętego w roku 2001 cyklu konferencji, propagujących teorię i praktykę public relations. Jego podstawową ideą jest promowanie profesjonalnego łączenia w działaniach obu tych aspektów public relations. W tym celu do współpracy organizatorzy zapraszają po raz kolejny zarówno teoretyków PR-u, jak i osoby, które na co dzień w swej pracy zawodowej z powodzeniem realizują szereg działań o charakterze „piarowskim”.
Dołącz do dyskusji: Jak brzmi recepta na profesjonalny PR?