Jacek Pierściński programmatic expertem w Proxi.cloud
Jacek Pierściński dołącza do zespołu firmy technologicznej Proxi.cloud w roli programmatic experta.
Jacek Pierściński będzie odpowiadał w Proxi.cloud za realizację kampanii reklamowych prowadzonych dla kluczowych klientów oraz usprawnienie i automatyzację wszelkich procesów działu reklamowego. Do tego wesprze rozwój portfolio produktów reklamowych.
Jacek Pierściński ma siedmioletnie doświadczenie w dziedzinie programmatic. Zaczął je zdobywać w domu mediowym Havas Media Group, gdzie realizował kampanie video na platformie DBM m.in. dla PKO BP, Red Bull, Hyundai czy Emirates.
Potem w Publicis Media kompleksowo zajmował się działaniami programmatic w zakresie display oraz video na platformach DV360 i Adform dla wszystkich podmiotów spółki, czyli Zenith, Starcom, Spark, Liquid czy Performics.
Kolejnym wyzwaniem Pierścińskiego była praca w K2 Media, gdzie z kolei mocno rozwinął swoją wiedzę nt. narzędzi mierzących i analitycznych, takich jak CM360, GA360 czy Doubleclick Studio.
Następnie w Grupie OMD prowadził działania programmatic dla klienta Reckitt Benckiser.
Dołącz do dyskusji: Jacek Pierściński programmatic expertem w Proxi.cloud