Jacek Osadnik za Dariusza Dąbskiego na czele marketingu i rozwoju TV Puls
Jacek Osadnik objął w Telewizji Puls nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i rozwoju. Dotychczas dyrektorem marketingu stacji był jej prezes Dariusz Dąbski.
Jacek Osadnik pracuje w Telewizji Puls od stycznia 2011 roku. Początkowo pełnił funkcję managera ds. rozwoju i strategii, a od lipca 2012 roku jako dyrektor ds. dystrybucji i rozwoju odpowiadał m.in. za relacje TV Puls z organizacjami branżowymi (PIKE),organami państwowymi (KRRiT, MAiC), rozszerzanie dystrybucji TV Puls i Puls 2 u operatorów kablowych i satelitarnych oraz współpracę z platformą ipla.
Przed przejściem do TV Puls, Jacek Osadnik pracował m.in. w agencjach reklamowych Leo Burnett i Tequila/Polska oraz dziale sprzedaży Warner Music Poland.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, iż średni udział TV Puls w marcu br. wyniósł 2,88 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Jacek Osadnik za Dariusza Dąbskiego na czele marketingu i rozwoju TV Puls