SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jacek Osadnik za Dariusza Dąbskiego na czele marketingu i rozwoju TV Puls

Jacek Osadnik objął w Telewizji Puls nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i rozwoju. Dotychczas dyrektorem marketingu stacji był jej prezes Dariusz Dąbski.

Jacek Osadnik pracuje w Telewizji Puls od stycznia 2011 roku. Początkowo pełnił funkcję managera ds. rozwoju i strategii, a od lipca 2012 roku jako dyrektor ds. dystrybucji i rozwoju odpowiadał m.in. za relacje TV Puls z organizacjami branżowymi (PIKE),organami państwowymi (KRRiT, MAiC), rozszerzanie dystrybucji TV Puls i Puls 2 u operatorów kablowych i satelitarnych oraz współpracę z platformą ipla.

Przed przejściem do TV Puls, Jacek Osadnik pracował m.in. w agencjach reklamowych Leo Burnett i Tequila/Polska oraz dziale sprzedaży Warner Music Poland.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, iż średni udział TV Puls w marcu br. wyniósł 2,88 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Jacek Osadnik za Dariusza Dąbskiego na czele marketingu i rozwoju TV Puls

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
satziomek
A wcześniej Dariusz Dąbski był też dyrektorem programowym. W tej telewizji Prezes jest szefem wszystkiego, aż dziwne że nie prowadzi programów i nie układa emisji, skoro na wszystkim tak się zna :)
odpowiedź
User
prezes
Pan Osadnik już NIE PRACUJE W TV PULS niestety nie spełnił oczekiwań, brak kompetencji i elastyczności .
odpowiedź