Jacek Młynarski nowym szefem zespołu badawczego IQS
Do agencji badawczej IQS dołączył Jacek Młynarski, który objął stanowisko business unit directora. Pokieruje jednym z trzech działów ilościowo-jakościowych. Zastąpi na stanowisku Paulinę Tyszko-Ptak, która odchodzi z firmy.
Do głównych obowiązków Młynarskiego należeć będzie obsługa dotychczasowych klientów działu, pozyskiwanie nowego biznesu, koordynacja prac zespołu i wzmacnianie kompetencji jego członków.
- IQS to firma z fascynującą historią, bogatą tradycją i ogromnym potencjałem. W unikalny sposób łączy indywidualną kreatywność oraz zaawansowanie metodologiczne z wykorzystaniem innowacyjnych technologii. To również zespół fajnych ludzi - twórcza mieszanka świeżości i profesjonalizmu. Cieszę się, że staje się jej częścią - komentuje Młynarski.
Młynarski z ponad 30 letnim doświadczeniem
Jacek Młynarski jest badaczem, strategiem i konsultantem z ponad 30 letnim doświadczeniem oraz ekspertem w dziedzinie strategii marki i autorem metodologii i narzędzi badawczych, zarówno jakościowych jak i ilościowych. Kierował działami badawczymi w firmach Pentor, CAL Company Assistance i GfK, zasiadał w zarządzie PBS, kierował projektami badawczymi w Young & Rubicam.
Pracował dla różnych klientów i marek, w szczególności z branży medialnej, motoryzacyjnej, telekomunikacyjnej, finansowej i ubezpieczeniowej, elektronicznej i elektrotechnicznej, FMCG, a także doradzał firmom zajmującym się logistyką, transportem, dystrybucją i sprzedażą.
Obecnie zespół badawczy IQS tworzą trzy kilkunastoosobowe zespoły ilościowo-jakościowe, którymi w randze business unit directorów zarządzają, prócz Młynarskiego, Marta Rybicka i Radosław Soszka. Pion badań nadzoruje Michał Rogowski, chief commercial officer, który dołączył do zarządu spółki w styczniu.
Dołącz do dyskusji: Jacek Młynarski nowym szefem zespołu badawczego IQS