J.Walter Thompson dla Warzywka
Przetarg na kampanię ATL i BTL dla marki Warzywko rozstrzygnięty
Kreatywność, koncept i niebanalna propozycja zintegrowanej komunikacji zadecydowały o wyborze agencji JWT na obsługę reklamową i promocyjną marki Warzywka. JWT będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii reklamowej, przygotowanie spotów reklamowych oraz materiałów POS.
Planowana kampania obejmie prasę konsumencką i handlową oraz telewizję, dodatkowym wsparciem będą atrakcyjne materiały POS w punktach sprzedaży. Celem kampanii jest poinformowanie konsumenta o zmianie receptury i opakowania Warzywka a także podkreślenie szerokiego zastosowania kulinarnego uniwersalnej przyprawy - Warzywko nie tylko do zup, ale także do każdej potraw, gdy ważny jest dobry smak.
W przetargu na obsługę marki Warzywko brały udział agencje: Euro RSCG, Testardo, Demo.
Za zakup mediów odpowiedzialna będzie agencja MediaCom.
Dołącz do dyskusji: J.Walter Thompson dla Warzywka