SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Istota sportu, istota elegancji” - Krzysztof Hołowczyc w nowej kampanii Atlantic

Na początku grudnia ruszy kolejna kampania reklamowa zegarków Atlantic z udziałem Krzysztofa Hołowczyca. Akcję przygotowały firmy Media Inn i Kuźnia PR.

Nowa kampania zegarków Atlantic z Krzysztofem Hołowczycem będzie reklamować ich dwa modele. Oprócz eleganckiego Power Reserve - znanego z wcześniejszych reklam z Hołowczycem - promowany będzie zegarek Skipper Chronograf. Pierwsze z tych urządzeń będzie reklamowane pod hasłem „Istota sportu”, a drugie - „Istota elegancji”. Wszystkie zdjęcia na potrzeby akcji wykonał Jacek Poręba.


Kampania od początku grudnia będzie prowadzona w prasie, internecie (m.in. social media) oraz na outdoorze (plakaty, billboardy). Przygotowaniem całej akcji, w tym zakupem mediów, zajęła się firma Media Inn, natomiast działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR. 

Dołącz do dyskusji: „Istota sportu, istota elegancji” - Krzysztof Hołowczyc w nowej kampanii Atlantic

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maria Awar
Media Inn - czyli nie dom mediowy, nie szałas mediowy ale "Inn"- czyli gospoda mediowa....kurcze niesamowite. Firma nawet nie ma strony internetowej... Pewnie nie było również przetargu...
odpowiedź
User
Awaria
Kuźnia Pr tez nie ma strony..he, he...
odpowiedź
User
Janusz Kaprowicz
Maria Awar, wzrusza mnie Twoja ignorancja. Google nie bolą aby poszukać czy kuźni, czy media inn. Dla przykładu: www.mediainn.pl - na rynku 19 lat... Mówiąc prościej jedna z najstarszych agencji o jakiej słyszałem w PL.
odpowiedź