Isobar powołuje globalny zespół do obsługi e-commerce
Isobar Commerce to nowo powołana komórka sieci Isobar, która będzie zajmowała się obsługą e-commerce na rynkach EMEA, Azji i Pacyfiku oraz obu Ameryk.
Oferta współpracy w ramach Isobar Commerce skierowana jest do prowadzących działania regionalne i globalne klientów Isobar Poland Group, działającej w ramach struktur Dentsu Aegis Network.
- Coraz więcej marek obecnych jest równocześnie na wielu rynkach i oczekuje kompleksowego wsparcia w zapewnieniu efektywności oraz spójności prowadzonych działań. Dzięki połączeniu kompetencji naszych specjalistów pracujących w praktycznie każdym obszarze geograficznym oraz własnych rozwiązań informatycznych i tych oferowanych przez największych rynkowych graczy, możemy zapewnić zintegrowaną obsługę na wszystkich wiodących rynkach - komentuje Agata Szeliga-Staszkiewicz, managing director Isobar Poland Group.
– Ostatnie zmiany w strukturze polskiego zespołu wspierają łatwe skalowanie biznesu i czynny udział w ponadregionalnych projektach sieci Dentsu Aegis Network. Tylko we wrześniu planujemy powołanie dwóch komórek kompetencyjnych specjalizujących się w digital visual merchandisingu i analizie przepływu konsumentów między poszczególnymi punktami styku ekosystemów marek - dodaje Michał Cortez, e-commerce director w Isobar Poland Group, członek zespołu Isobar Commerce.
Globalny dział obsługi Commerce to kolejna, po International Social Media Management Center, struktura oferująca partnerom biznesowym Isobar Poland Group obsługę na wielu rynkach jednocześnie.
Dołącz do dyskusji: Isobar powołuje globalny zespół do obsługi e-commerce