Isobar Polska zamiast Kalicińscy.com zajmie się komunikacją Škody w social media
Škoda Polska (należąca do Volkswagen Group Polska) wyłoniła nową agencję w przetargu na obsługę komunikacji marki w mediach społecznościowych. Po czterech latach współpracy z Kalicińscy.com przenosi obsługę do Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska).
Isobar Polska będzie od początku sierpnia odpowiadać za tworzenie i egzekucję strategii content marketingowej w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), produkcję contentu do odpowiednich kanałów, a także prowadzenie bloga marki. Umowa między agencją a marką zostanie podpisana na okres trzech lat.
Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu.
Od roku 2012 marka Škoda współpracowała z agencją Kalicińscy.com, z którą zrealizowała wiele projektów, m.in. kampanie wprowadzające na rynek nowe produkty (Škoda Citigo, Škoda Octavia, Škoda Rapid Spaceback) i kampanię "Kobiety prowadzą, stereotypy wysiadają" z udziałem Małgorzaty Sochy. Flagowym projektem ostatniego roku było stworzenie przez Kalicińscy.com bloga marki Škoda - skodovy.pl.
Dołącz do dyskusji: Isobar Polska zamiast Kalicińscy.com zajmie się komunikacją Škody w social media