Isobar Polska obroniła w przetargu obsługę Provident Polska
Firma pożyczkowa Provident Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną. Zlecenie obroniła agencja Isobar Polska, pracująca dla tego klienta od 2015 roku.
Isobar Polska (Dentsu Aegis Network) będzie odpowiadać za koncepty strategiczne i kreatywne, działania ATL i BTL, a także za realizację projektów z zakresu digital.
- Nasza oferta nieustannie się rozwija, wprowadzamy nowe produkty finansowe, które można kupić już nie tylko w tradycyjny sposób - u doradcy, ale także przez internet. W związku z tym musimy umiejętnie trafiać z komunikacją do coraz bardziej różnorodnej grupy klientów - mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor departamentu e-commerce i komunikacji marketingowej Provident Polska.
W ciągu ostatnich dwóch lat agencja obsługiwała Providenta w zakresie komunikacji produktowej i wizerunkowej - była odpowiedzialna m.in. za kampanię repozycjonowania marki pod hasłem „Wierzymy w Twój plan” i 20-lecia jej obecności w Polsce. W sierpniu tego roku zrealizowała kampanię oferty pożyczki dla klientów indywidualnych „Bierzesz teraz, spłacasz później”
Umowa z Isobar Polska zostanie zawarta na kolejne dwa lata.
Dołącz do dyskusji: Isobar Polska obroniła w przetargu obsługę Provident Polska