SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

iProspect zajmie się obsługą mediową BMW

Agencja iProspect (należy do grupy dentsu) wygrała przetarg BMW Group na obsługę mediową offline dla marek BMW i Mini w Europie, w tym również w Polsce.

iProspect wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów offline. Agencja będzie pracować dla marek samochodów BMW i Mini na 24 rynkach w regionie EMEA, w tym w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Francji, Szwecji, Polsce i Niemczech.

iProspect obsługiwała wcześniej dziewięć rynków, w tym Francję, Włochy, Hiszpanię, Holandię, Szwajcarię, Szwecję, Danię, Norwegię i Finlandię.

Mediaplus nadal jest jedyną agencją obsługującą BMW Group w obszarze mediów online, co więcej, jedyną agencja, która koordynuje wszystkie działania i zespoły kompetencyjne z obszaru digital Grupy BMW w regionie CEE (Europy Środkowej i Wschodniej).

Działania paid social i paid search realizuje agencja martech & e-commerce SalesTube, która jest w tym obszarze hub-em na 23 rynkach Europejskich dla BMW i MINI. Agencje należące do Group One: Mediaplus, SalesTube i TechNest należą do The Marcom Engine, sieci partnerskiej, w skład której wchodzą MediaMonks, Serviceplan Group oraz Berylls Strategy Advisors, która zapewnia BMW Group lokalne wsparcie dla 26 europejskich rynków we wszystkich obszarach marketingu efektywnościowego, analityki opartej na danych, automatyzacji oraz CRM dla marki automotive BMW.

iProspect przy obsłudze BMW Group będzie współpracować z The Marcom Engine.

Dotychczas za obsługę mediową offline BMW Group odpowiadała agencja Initiative (IPG).

 

 

 

Dołącz do dyskusji: iProspect zajmie się obsługą mediową BMW

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl